Reisplan - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu Reisplan - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu

Reisplan

Blijf op de hoogte en volg Melissa

06 Maart 2014 | Nederland, Leiden

Nog twee nachtjes slapen! Aanstaande zaterdag vertrek ik voor drieënhalve maand reizen door Nieuw-Zeeland en Australië. Ik vlieg om 22:00u en via een overstap in Dubai kom ik dan zondagavond (plaatselijke tijd) aan in Singapore, waar ik twee dagen blijf (tja, als ik toch overstap in Azië waarom dan niet uitstappen!). Vervolgens vlieg ik via Sydney door naar Auckland en daar kom ik woensdagmiddag 12 maart aan (dinsdagnacht dus voor jullie). En dan begint het natuurlijk pas echt!

Ik weet welke route ik de komende maanden ga afleggen (heb immers steeds bepaalde vluchten die ik moet halen), maar dat is het enige. In Nieuw-Zeeland reis ik met een hop-on hop-off tour het hele land door, beginnend op het Noordereiland en eindigend op het Zuidereiland. Vanaf Christchurch vlieg ik vervolgens naar Adelaide in Australië en daar ga ik de hele oostkust af tot aan Cairns. Ik heb er heel veel zin in!

Voor iedereen die ernaar gevraagd heeft: ja, ik ga dus weer een blog bijhouden!

Liefs,
Melissa

P.S. Iedereen die in de mailinglist van Ierland stond, staat automatisch ook in deze geloof ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 6853

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 20 Juni 2014

Backpacken door Nieuw-Zeeland & Australië

24 Augustus 2011 - 28 December 2011

Studeren in Ierland

Landen bezocht: