Nog anderhalve week - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu Nog anderhalve week - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu

Nog anderhalve week

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

13 Augustus 2011 | Nederland, Leiden

Nog maar anderhalve week en dan begint mijn halfjaar studeren in Galway, Ierland! De laatste voorbereidingen zijn in volle gang en langs deze weg wil ik jullie de komende maanden van mijn avonturen op de hoogte houden. Ik vlieg op woensdag 24 augustus om 16:20u naar Dublin en blijf dan één nacht in Dublin. De volgende ochtend vertrek ik met trein of bus (dat heb ik nog niet uitgezocht) naar Galway. Dan ben ik nog niet op mijn eindbestemming, want ik mag pas op de 27e mijn kamer in. Dat geeft me in ieder geval genoeg tijd om mijn weg te leren kennen en wat benodigdheden aan te schaffen.

Afgelopen woensdag heb ik afscheid genomen van Tom, die het komende semester in Oslo zit en daarna heb ik in een recordtijd van anderhalve dag mijn hele kamer in Leiden leeggehaald, omdat ik vrijdagochtend vroeg de sleutels aan mijn onderhuurster moest overhandigen. Gelukkig is dat allemaal goed gegaan. Nu ben ik tijdelijk kamerloos en leef ik tussen een stapel dozen, tassen en koffers die ik nog even netjes moet wegbergen. En daarna begint natuurlijk het inpakken van de koffers! Ik heb er ontzettend veel zin in!

Liefs,
Melissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Studeren in Ierland

Recente Reisverslagen:

30 December 2011

Goodbye Galway

19 December 2011

Bezoek, Edinburgh en tentamens

15 November 2011

The Irish Experience

04 November 2011

Connemara, Dublin en Halloween

09 Oktober 2011

Oslo en de Cliffs of Moher
Melissa

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 6881

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 20 Juni 2014

Backpacken door Nieuw-Zeeland & Australië

24 Augustus 2011 - 28 December 2011

Studeren in Ierland

Landen bezocht: