Adres & foto's - Reisverslag uit Galway, Ierland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu Adres & foto's - Reisverslag uit Galway, Ierland van Melissa Berg - WaarBenJij.nu

Adres & foto's

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

28 Augustus 2011 | Ierland, Galway

Ik zit op de plaats van bestemming! Gisteren kon ik de kamersleutel ophalen en heb ik het mijn intrek genomen in het appartement waar ik de komende maanden verblijf. Toen ik er aankwam, wilde ik het liefst meteen weer weg. Het was (en is overigens nog steeds) er uitgestorven en mijn kamer was leeg&kaal. Plus er is hier dus de achterlijke regel dat er geen overnight guests mogen komen op straffe van een boete van €125,-. Blijkbaar slaan Ieren helemaal los als ze gaan studeren, vandaar de strenge regel en voor internationale studenten wordt geen uitzondering gemaakt. Als ik dat had geweten voor ik voor dit complex koos... Gasten moeten zich 's avonds inschrijven bij security en voor 12u weer uitschrijven. Hoe het zit met iemand je kamer in smokkelen en tot 's ochtends verborgen houden weet ik niet ;-)

Inmiddels is het al wel mijn eigen plekje geworden. De koffers zijn uitgepakt en opgeborgen en alles heeft een plekje. Ik heb het appartement nu nog voor mezelf, omdat mijn housemates waarschijnlijk pas later deze week aankomen, dus ik kan lekker mijn gang gaan.

Voor nu alleen even mijn postadres voor degenen die daar interesse in hebben:

40 Corrib Village
Newcastle Road
Galway
Ireland

Op facebook staan foto's van mijn eerste paar dagen in Ierland (http://goo.gl/EyT6J).

Liefs,
Melissa

  • 28 Augustus 2011 - 23:30

    Pascalle:

    Hee Melis ik heb me geabonneerd op je blog :D Superleuk je verhalen!!
    En voor als Tom langskomt... Samen ho(s)telletje pakken? ;)
    Veel plezier!!
    xxxx

  • 29 Augustus 2011 - 09:42

    Melissa Van Den Berg:

    Ja, maar dat is stiekem natuurlijk zonde van het geld ;) Dank je wel! x

  • 30 Augustus 2011 - 08:23

    Arie:

    maar ......denk aan de ierse folksongs, de gezellig kroegjes, het prachtige land en vroeger waren we 7 jaar verloofd en mochten we ook niet bij elkaar zijn (slapen) dus die paar maanden overleven jullie vast

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Galway

Studeren in Ierland

Recente Reisverslagen:

30 December 2011

Goodbye Galway

19 December 2011

Bezoek, Edinburgh en tentamens

15 November 2011

The Irish Experience

04 November 2011

Connemara, Dublin en Halloween

09 Oktober 2011

Oslo en de Cliffs of Moher
Melissa

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 6874

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 20 Juni 2014

Backpacken door Nieuw-Zeeland & Australië

24 Augustus 2011 - 28 December 2011

Studeren in Ierland

Landen bezocht: